Onze praktijk is op werkdagen geopend van 8.00 tot 17.00 uur en is bereikbaar voor spoedgevallen. Houd er rekening mee dat de praktijkdeur gesloten is van 12.30 tot 13.30 uur.
U kunt ons telefonisch bereiken op de volgende tijden:
Voor het maken van een afspraak kunt u uitsluitend bellen tussen 8.00 en 12.00 uur.
U kunt ons bereiken op het telefoonnummer: 0495 – 534 526.
Onze praktijk maakt gebruik van een speciaal ontwikkeld telefoonsysteem, om de wachttijden aan de telefoon te verkorten. Dit systeem biedt u verschillende opties:
De balie is in principe gesloten. Op maandag, woensdag en donderdag is er van 8.30 tot 12.30 uur een medisch secretaresse aanwezig om u te helpen met uw vragen. Wij verzoeken u om op deze dagen te komen voor het ophalen van verwijzingen, uitslagen etc. Wij willen u vragen om voor vragen op andere dagen telefonisch contact op te nemen.
Wij doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, zodat u snel te woord wordt gestaan en wij u passende zorg kunnen bieden!
Door onze WebApp heeft u altijd inzicht in uw eigen medische gegevens: bekijk bloeduitslagen en specialistenbrieven, lees wat uw huisarts u heeft geadviseerd. Daarnaast kunt u herhaalmedicatie bestellen, een afspraak plannen of om een e-mailconsult vragen.
Wij zijn open voor nieuwe inschrijvingen. Vul met formulier volledig in. U ontvangt binnen 72 uur een bevestiging van onze praktijk per mail.
Heeft u nog verdere vragen? Dan kunt u een telefonische terugbelafspraak maken.
Neem hiervoor contact op met onze doktersassistente.
Via Mijn Medisch Dossier is het mogelijk om inzage in uw medisch dossier te verkrijgen. Het is mogelijk om inzicht te verkrijgen in onderstaande punten:
– Laboratoriumuitslagen (overzicht van metingen die uw zorgverlener met u heeft gedeeld)
– Lichamelijk onderzoek (de diagnostische waarden: bloeddruk, lengte en gewicht)
– Toegangslogboek (overzicht van wie er inzage heeft in uw medisch dossier)
– Verslaglegging (per onderwerp de voorlopige conclusie en gemaakte afspraken (E&P regels)
– Overgevoeligheden en bijzonderheden
– Mijn documenten (in- en uitgaande correspondentie, bijvoorbeeld verwijsbrieven)
– Actueel medicatieoverzicht
Bij minder dringende klachten kunt ons een e-Consult sturen. Onze praktijk beantwoord uw vraag dan meestal binnen 48h. Omdat u niet belt scheelt dit ons inkomende telefoontjes en helpt dit ons om drukte te spreiden.
Neem contact op met de doktersassistente of klik op de knop
U kunt via deze website uw eigen chronisch actieve medicatie herhalen.
Als u langere tijd één of meerdere medicijnen gebruikt, heeft de apotheek speciaal voor u een gratis service: zij zorgen ervoor dat uw medicijnen op een vooraf afgesproken tijdstip klaar staan. U hoeft dan bijna nooit meer een herhaalrecept bij uw huisarts aan te vragen.
Uw huisarts zet alle informatie over uw gezondheid in de computer. Dat heet een medisch dossier. De huisarts zet er bijvoorbeeld in welke ziektes u heeft, welke onderzoeken en behandelingen u heeft gehad en welke medicijnen u gebruikt. Zo staan uw medische gegevens allemaal bij elkaar.
Je (huis)arts en je apotheken kunnen hun computer aansluiten op het Landelijk Schakelpunt (LSP). Via het LSP kunnen ze jouw belangrijkste medische gegevens delen. Een andere zorgverlener kan die medische gegevens bekijken.
In onderstaande video wordt kort uitgelegd hoe het LSP werkt als je op de huisartsenpost komt.